Кафедра прикладної математики ХНУРЕ

Мова:

Центр підготовки абітурієнтів “ПрогМатик”

Центр підготовки абітурієнтів "ПрогМатик"

Шановні друзі!

Кафедра прикладної математики Харківського національного університету радіоелектроніки запрошує випускників шкіл на безкоштовні онлайн-курси

✅ математика (за програмою шкільного курсу – середній та поглиблений рівень);
✅ математика для програмістів;
основи програмування на Python;
✅ розробка ігор на движку Unity.


Заняття ведуть кваліфіковані викладачі університету та співробітники ІТ-компаній України.

 

 

Ми познайомимо Вас зі спеціальностями:
🎓 113 Прикладна математика;
🎓 124 Системний аналіз.

Також Ви зустрінетесь з нашими студентами та випускниками, представниками ІТ-компаній. Ми розповімо про прикладні задачі, які Ви зможете розв’язувати після закінчення навчання на нашій кафедрі, та допоможемо Вам визначитись з вибором майбутньої спеціальності.

Початок занять 16 жовтня 2023 р.

Реєстрація триває. Запрошуємо всіх бажаючих приєднатися до наших курсів.

Увага!

Шановні слухачі, які зареєструвались до центру ПрогМатик!
Якщо Ви не отримали повідомлення, перевірте свою електронну пошту, яку вказали при реєстрації, а також папку Спам.

 

Термін навчання: жовтень 2023 – травень 2024.  Заняття проводяться онлайн у відеоконференціях Google Meet. 

 

Розклад занять

Математика, базовий рівень

🕓 Понеділок, п’ятниця 17:00-18:00. 

Математика, поглиблений рівень

🕓 Понеділок 19:00-20:00, середа 17:00-18:00

Комп’ютерні курси

🕓 Понеділок 18:00-19:00. Розробка ігор на движку Unity;

🕓 Середа 18:00-19:00. Основи програмування на Python;

🕓 П’ятниця 18:00-19:00. Математика для програмування.

 

Відеозаписи занять, які вже відбулися, розташовані на відеохостингу YouTube. 👉 Докладніше

 

Ставай успішним разом з нами!

 

 

Тематичний план занять:

🏫Математика (за програмою шкільного курсу – середній та поглиблений рівень)

Алгебра і початки аналізу

  • Перетворення алгебраїчних, показникових, логарифмічних, тригонометричних виразів.
  • Рівняння, нерівності та їх системи: раціональні, ірраціональні, тригонометричні, показникові, логарифмічні.
  • Функції: степеневі, показникові, логарифмічні, тригонометричні.
  • Похідна функції, первісна, визначений інтеграл.
  • Числові послідовності. Арифметична та геометрична прогресії.
  • Комбінаторика, теорія ймовірностей, статистика.
  • Текстові задачі на рух, роботу, відношення та пропорції, відсотки.

Геометрія

Планіметрія:

  • Трикутники, чотирикутники, многокутники.
  • Коло та круг.
  • Координати та вектори на площині.

Стереометрія:

  • Прямі та площини у просторі.
  • Многогранники.
  • Тіла обертання.
  • Координати та вектори у просторі.

 

🏫Програмування PYTHON

Основи мови Python

  • Типи, змінні та рядки.
  • Операції з рядками.
  • Основні операції вводу/виводу.
  • Цикли та умовні оператори.

Структури даних та алгоритми

  • Списки, словники, кортежі, множини.
  • Винятки.
  • Обробка файлів (читання та запис).
  • Запити та API.
  • Генератори.
  • Ітератори.
  • Замикання та слайси.
  • Віртуальні середовища та Pip.

Об’єктно-орієнтоване програмування

  • Вступ до класів.
  • Наслідування, інкапсуляція та поліморфізм.
  • Модулі та пакети.
  • Пакетний менеджер Pip.
  • Обрані пакети.

 

 

🏫Математика  для програмування

  • Визначники другого та третього порядку.
  • Матриці. Операції над матрицями.
  • Розв’язання систем лінійних алгебраїчних рівнянь за формулами Крамера.
  • Пряма на площині. Пряма та площина у просторі.
  • Криві та поверхні  другого порядку.
  • Біноміальні коефіцієнти. Біном Ньютона. Трикутник Паскаля.
  • Множини. Операції з множинами. Діаграми Ейлера-Венна.
  • Комбінаторика. Основні комбінаторні схеми.
  • Графи. Задачі на графах.
  • Системи числення.
  • Подільність. Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне.
  • Порівняння за модулем.
  • Порівняння з одним невідомим. Теорема Ферма.
  • Числові послідовності. Закрита та рекурентна форми.
  • Рекурентні співвідношення. Числа Фібоначчі.

 

🏫Розробка ігор на движку UNITY

Мова програмування C#:

  • Типи даних, змінні, введення/виведення даних, умовні оператори, логічні операції.
  • Цикли і масиви
  • Вступ до ООП. Класи та об’єкти. Value/reference types.
  • Основні принципи ООП: інкапсуляція, наслідування, поліморфізм, функції/методи.
  • Структури даних: список, черга, стек, словник. Узагальнення (Generics).
  • Делегати та події.

Розробка ігор на движку Unity:

  • Вступ до Unity. Знайомство з основними функціями Unity редактора.
  • Позиції та повороти об’єктів. Абсолютні та відносні коордиати.
  • Створення рівнів із використанням 3D об’єктів. Пошук моделей для розробки рівнів.
  • Робота з фізикою. Гравітація та зіткнення. Рух об’єктів.
  • Перемикання між рівнями (сценами). Створення білдів (виконуючих файлів) гри.
  • Інтерфейс користувача (UI). Адаптивність. Взаємодія з UI елементами через код.
  • Функції/методи движка Unity.
  • Створення та видалення об’єктів через код. Пул об’єктів.
  • Атмосфера гри. Робота зі світлом а звуками й багато іншого…

 

🏫Цікава математика

  • Передбачення рівня споживання електроенергії залежно від погодних умов.
  • Автономне керування автомобілем.
  • Теорія голосування.
  • Максимізація потужностей системи лазерів.
  • Геометрія архітектурних поверхонь.
  • Математика кредитування.
  • Оптимальне пакування об’єктів.
  • Парадокси теорії ймовірностей.
  • Моделювання течій в’язкої рідини.
  • Моделювання сил тертя при контакті поверхонь.
  • Системний підхід, системність світу.
  • Експертні оцінювання. Ігри на прийняття рішень.
  • Тематичне моделювання текстів.
  • Очищення зображень від шуму.
  • Математика у страхуванні життя.
  • Моделювання розповсюдження ультразвукових хвиль в черепі людини.
  • Фрактали у природі, техніці та математиці.

 

 

Увага!

Шановні слухачі, які зареєструвались до центра ПрогМатик!
Якщо Ви не отримали повідомлення, перевірте свою електронну пошту, яку вказали при реєстрації, а також папку Спам.